Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

Porsche 911 Turbo S kako ga vidi TopCar

Iako će ga neki svrstati na listu nekih od najružnijih tuning projekata ikad, nesumnjivo je kako će ovaj Porsche u režiji TopCar-a biti glavna atrakcija na cesti.

Neki će reći da izgleda fenomenalno

Ako postoji i jedna tuning tvrtka čije ideje nadilaze stvarnost onda je to definitivno Mansory. Međutim, Porsche o kojem donosimo priču dokaz je kako Mansory, od sada pa na dalje, ima žestokog konkurenta kad je u pitanju ekstravagancija, luksuz i kombinacije koje će netko proglasiti genijalnima, a netko van svakog zdravog razuma. No, da ne duljimo …

Glavni krivac za ovakav izgled Porschea je TopCar, tuning tvrtka koja do sada ima zaista poduži popis raznoraznih projekata modificiranja u prvom redu Porschea, Mercedesa, BMW-a i Range Rover modela. Sa sjedištem u Rusiji, TopCar nas je do sada često znao razveseliti i iznenaditi svojom kreativnosti i genijalnosti. Primjerice, jedan od njihovih najatraktivnijih modela je definitivno pakleni Mercedes-Benz GLE Coupe INFERNO, odnosno rajski GLE Guard.

a nekima će se dići kosa na glavi

Jedan od posljednjih projekata ovih ekscentričnih rusa je modificiranje Porschea 911 Turbo S u kabriolet izvedbi. Kodnog imena GTR, a što je akronim TopCar-a koji u slobodnom prijevodu znači druga generacija aero dodataka, tuning paket uključuje eksterijer pun karbonskih vlakana u nijansama žute boje. Već ionako agresivna 911-tica sada je postala još agresivnija, a odabir ovakvih nijansa boje garantira da će se svatko od prolaznika baciti oko  na ovaj ekscentrični Porsche.

Prepun je karbonskih vlakana

Osim boje, a kao što mu i sam akronim govori, TopCar-ov paket uključuje i neke od aerodinamičnih dodataka koji su inspirirani drugim legendarnim modelima Porschea. Primjerice, prednji dio inspiriran je 991 GT3 RS modelom koji je postao sinonim za atraktivnost i agresivan dizajn. S druge strane, stražnji dio ovog Porschea pomalo podsjeća na onaj koji je viđen kod generacije 997 u GT2, odnosno GT RS izvedbi. Ono što je originalno i što nije posuđeno od ni jednog drugog modela su aluminijski naplatci. Kombinirajući žutu i crnu boju dodatno povećavaju atraktivnost ove tunerske priče, a za njihov dizajn zaslužan je ADV.1, tvrtka koja se isključivo bavi proizvodnjom i modificiranje naplataka.

Stražnji dio je inspiriran Porsche generacijom 997

Prema dostupnim informacijama, TopCar nije obraćao pozornost na interijer tako da je on, po svemu sudeći, ostao isti kao i kod serijske verzije 911 Turbo S. Isto vrijedi i za pogonski agregat koji ima zapremninu 3.8 litara i razvija i više nego solidnih 580 konjskih snaga uz ubrzanje do stotke ispod 3 sekunde.