Mitsubishi EVO i 1.700 KS

Zaboravite sve što ste do sada znali o tuning projektima, bilo onim službenim ili pak onim neslužbenim u garažama entuzijasta jer na scenu stupa Mitsubishi EVO!

Legendarni Mitsubishi EVO ima novi rekord

Svaki pravi auto entuzijast ima neumoljivu želju modificirati svoj limeni ljubimac barem ugradnjom nekog aerodinamičkog dodatka ili pak stavljanjem sportskih sjedala. Međutim, što ako već dokazani i prekaljeni reli model u svoje ruke, odnosno garažu parkira tim entuzijasta sa željom da ga postane dio popisa nekih od najjačih automobila danas? Odgovor je jednostavan. Mitsubishi postavi novi rekord u utrci ubrzanja na četvrt milje s vremenom koje modeli pojedinih proizvođača ne mogu ostvariti ni do stotke – 7.9 sekundi.

Ima turbopunjač enormne veličine

Srce ovog snagatora je 1.8 litreni motor koji na prvu ne izgleda kao netko i nešto što bi moglo postići ovakvo ubrzanje. Međutim, motor je oplemenjen masivnim turbopunjačem od 91 milimetar koji u sebi krije hrpu karbonskih vlakana. Sve je rezultiralo motorom koji razvija enormnih 1.700 konjskih snaga što je i više nego zadivljujuće. Međutim, ovolika konjica stavlja na kušnju vozača i njegove vozačke sposobnosti pošto je zaista teško kontrolirati ovoliku snagu što se vidi i u videu koji donosimo u nastavku. Međutim, kako bi mu se olakšao posao, EVO je opremljen pogonom na sve kotače no to nije ni izdaleka dovoljno za potpunu kontrolu. Motor se može bez ikakvih problema zavrtjeti čak do 13.000 okretaja što je suvišno komentirati.

Video koji slijedi prikazuje legendarni Mitsubishi EVO u povijesnom trenutku u kojem ruši rekord ubrzanja i to elegantno prolazeći ciljem brzinom od gotovo 300 km/h do kojih mu je trebalo nešto malo manje od osam sekundi. Inače motor je konstruiran tako da bez ikakvih problema može razviti i 2.000 KS.  Dosta priče, slijedi video.

Kad smo već kod Mitsubishia, nekoliko riječi o njegovom modelu EVO. Nakon što je predstavljen javnosti u sklopu utrka Grupe A, EVO niže pobjedu za pobjedom što mu je osiguralo status legende. Činjenica da se u sklopu WRC utrka mogao boriti rame uz rame s tada njemu nešto razvikanijim konkurentima i to odnijevši čak četiri pobjede za redom govori sama za sebe. Zbog njegove konstrukcije i genijalnosti ondašnjih inženjera, EVO je postao jedan od češće upotrebljavanih modela kad su u pitanju tuning projekti od kojih smo jedan danas opisali.

Ovako izgelda danas