Maserati Alfieri na kraju neće baš tako skoro izaći na tržište
Hoće pa neće, hoće pa neće… takvu sagu ima Maserati Alfieri. Svi ga uzbuđeno očekuju, a najnovija vijest i nije baš tako vedra. Njegov izlazak na ceste se ipak neće dogoditi u ovom desetljeću.
Rijetki su oni koji se ne naježe od zvuka i izgleda GranTurisma. Automobil koji je zaista pojam, nikoga na svijetu ne ostavlja ravnodušnim. Još kad sam ga 2007. godine ugledao na naslovnici jednog automagazina, shvatio sam da će ovaj automobil ispisati lijepu budućnost i da će biti posebniji od svih drugih automobila. Da, već je prošlo devet godina otkako je na tržištu, a i dalje plijeni poglede.
Tržište želi nove stvari te je njegova zamjena predstavljena 2014. godine – dobro poznati koncept Alfieri, nazvan po jednom od petero braće koji su osnovali Maserati. Alfieri je najviše inspiriran dizajnerskim elementima Maseratija A6 GCS/54 kojeg je 1954. godine dizajnirao Pininfarina. S njegovim karakteristikama svi su već dobro upoznati.
Baziran je na šasiji ultralakog GranTurisma MC Stradale, a motori bi trebali raspolagati od 410 KS iz V6 pa do 560 KS iz Ferrarijevog V8 motora. Prema početnim najavama iz 2014. godine, na tržištu se trebao pojaviti upravo ove godine, ali njegov izlazak je odgodio novi SUV – Levante. Sljedeća godina izlaska je trebala biti 2018. Međutim, kako piše CarBuzz, stvari su se opet promijenile te će odgoda još potrajati.
Maseratijev direktor za Europu je ustvari izjavio da Alfieri navodno neće biti direktni nasljednik trenutnog GranTurisma i GranCabria. Tek nakon što se uvedu njihove zamjene, Alfieri će onda ugledati svjetlo dana. Ako se pretpostavlja da nova gama modela GranTurismo/GranCabrio izlazi 2018. i 2019. godine, onda Alfieri u salonima možemo očekivati najranije 2020. godine.
Činjenica da su iz Maseratija izjavili plan pokretanja 2+2 GranTurismo nasljednika prije modela Alfieri može biti također i suptilno navođenje da nam Maserati sprema nešto posebno vezano za ovaj zapanjujući coupe. Između ostalog, koncept Alfieri je isto 2+2, tako da to može biti znak da će proizvodna inačica biti izričito dvosjed, baš kao ranije spomenuti, povijesni A6GCS.
Kao takav, najviše bi trebao parirati modelima kao što su Mercedes AMG GT i Jaguar F-Type R. To znači da bi mogao biti najsiroviji i vozački usmjereni Maserati još od MC12. Talijani valjda vole držati javnost u neizvjesnosti pogotovo kad su u pitanju ovakvi automobili i na to smo već naviknuti. Male su šanse da ga vozimo, još manje da ga kupimo, ali ipak ga toliko očekujemo samo da se opet možemo nastaviti diviti talijanskoj umjetnosti zvanoj – Maserati.