Glickenhaus poziva na ljuti dvoboj na Nürburgringu!
Nürburgring, staza na kojoj svaki iole ozbiljan proizvođač sportskih automobila testira mogućnosti svojih posljednjih uradaka. Međutim, Glickenhaus smatra kako su vremena koje postižu njegovi konkurenti prenapuhana i zato …
Predlaže sraz svih ortodoksnih sportaša kako bi se jednom za svagda dokazalo tko je najbrži. Glickenhaus navodi kako su neki od proizvođača skloni sveprisutnom lažiranju postignutih rezultata samo kako bi prikazali svoj model kao brži od svih ostalih u klasi. Nadalje, Glickenhaus smatra kako se proizvođačima automobila više ne može vjerovati čak ni kad je u pitanju potrošnja goriva, odnosno emisije štetnih plinova, a pogotovo kad su u pitanju postignuta vremena.
Glickenhaus po tom pitanju svakako ima pravo, a pogotovo kad se radi o, još uvijek prisutnoj, dieselgate aferi. Osim toga, bilo bi zanimljivo vidjeti kakva bi vremena ti isti sportaši s Nürburgringa postizali na ostalim trkaćim stazama.
Inače, ako je itko upoznat s problematikom proizvodnje super-automobila, ali i svih ostalih inačica istih, to je definitivno Glickenhaus. Njegov posljednji uradak, a o kojem smo već pisali, predstavljen je na sajmu u Ženevi i ostavio je velik broj ljudi bez daha. Naime, SCG003, kako su ga nazvali, može bez ikakvih problema voziti i običnim cestama, dok je na trkačkim stazama ljuti protivnik svim razvikanijim modelima iz GT3 segmenta.
Srce SCG003 je V6 bi-turbo agregat zapremnine 3.5 litre koji razvija 530 konjskih snaga, odnosno 4.4 litreni V8 agregat koji razvija nevjerojatnih 800 konjskih snaga, a što ga čini jednim od najžešćih konkurenata ostalima modelima ovog segmenta. Glickenhaus navodi kako su performanse cestovne verzije SCG003 lošije prvenstveno zbog zahtjeva za ograničenje snage. Tako primjerice cestovna verzija ima nešto lošiji ovjes, aerodinamiku i gume koje su prilagođene kako bi zadovoljile uvjete već spomenute uvijete za sve modele koji se mogu voziti običnim cestama.