Brabusov 850 XL Widestar i SLS podižu Mercedes na novu razinu luksuza
Brabus, tuner koji ne poznaje granice kad je u pitanju luksuz, elegancija i cijena. Međutim, je li ovog puta nadmašio samog sebe? 850 XL Widestar i SLS dokazuju da Mercedes može biti još luksuzniji!
Iako nakon avanturističkog Mercedesa G500 u režiji Brabusa malo što može čovjeka iznenaditi, donosimo dokaz da se čuda događaju. Vođen filozofijom, zašto čekati i kupovati neki drugi SUV kad se može kupiti onaj Mercedesov, uz naravno pokoju modifikaciju, Brabus je odlučio AMG GLS 63 pretvoriti u nešto što će rijetko koga ostaviti ravnodušnim.
Srce Brabusa 850 XL Widestar, kako su ga nazvali, je monstruozni 6.0 litreni biturbo agregat koji je, kao što je to postalo i uobičajeno, modificiran karbonskim vlaknima. Osim toga, dobio je i nešto veće usisnike zraka, a turbopunjači su oplemenjeni nešto većim kompresorima. Naravno, uz ovakav motor dolazi i potpuno novi ispušni sustav izrađen od nehrđajućeg čelika. Vozaču na raspolaganju stoje dva programa vožnje nazvani „Sport“ i „Coming Home“. Ovakav modificirani motor do stotke sprinta za i više nego respektabilnih 4.6 sekundi uz maksimalnu brzinu ograničenu na 250 km/h.
Kad je eksterijer u pitanju Brabus se zbiljski potrudio. Uz neizostavna karbonska vlakna koja su postavljena gdje god se to moglo, 850 XL Widestar uljepšan je novo dizajniranim prednjem, odnosno stražnjem krajem. Iznad usisnika zraka smještena su LED svijetla što dodatno povećava atraktivnost. Cijela karoserija je ispeglana kako bi u što je moguće većoj mjeri bila aerodinamičnija. Standardni naplatci zamijenjeni su novim veličine 23 inča koji, zahvaljujući posebnoj tehnici izrade, imaju znatno manju masu ali veću čvrstoću u odnosu na druge. Treba spomenuti i masivne 295/35 R 23 gume koje su u kombinaciji s naplatcima, savršeno ukomponirane u dizajn.
Unutrašnjost, s druge strane, je prepuna luksuza. Sjedala su presvučena kombinacijom Mastik i Alcantara kože, a kupac može izabrati različite pojedinosti. Naravno, tu su i druge raznorazne, većinom kozmetičke, promjene poput aluminijskih pedala itd.
Pošto se bliži ljeto, a temperature se penju u nebo, uz luksuzni SUV, Brabus je odlučio u svoju garažu parkirati i Mercedes SLS. Rezultat? Više nego atraktivna topless verzija koja uči Mercedes kako bi pravi SLS morao izgledati. Međutim, ovo nije prvi puta da je Brabus bacio oko na SLS i pretvorio ga u nešto što će oduševiti sve od reda. Baš ta prva modifikacija poslužila je kao temelj za razvoj ove o kojoj donosimo priču.
Eksterijer je zaista prepun karbonskih vlakana, a postojeći paket aerodinamičkih dodataka dodatno je poboljšan i obogaćen ponešto modificiranim prednjim spojlerom, usisnicima zraka, novim odbojnicima itd. Atraktivnost dodatno povećavaju i osvijetljeni Brabus bedževi. Naravno, uz promjene eksterijera dolazi i promjena dijelova ovjesa što je rezultiralo drugačijom stabilnosti u vožnji. Serijski ispušni sustav zamijenjen je novim izrađenim od titanija koji je 40% lakši. Što se odrazilo i na performanse.
Tako je serijski agregat koji razvija 563 konjske snage pojačan za 37 konjskih snaga i sada razvija okruglih 600 KS. Ovakve promjene omogućuju ubrzanje do stotke za solidnih 3.7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 325 km/h. Međutim, ovako ograničena brzina nije spriječila Brabus da ugradi analogni brzinomjer koji može prikazati brzinu od čak 400 km/h.
Što se tiče interijera, Brabus ga nije prepustio slučaju. Uz dekorativno osvjetljenje, sjedala presvučena najfinijom kožom, treba istaknuti i posebno izrađene tepihe, nove pedale i neizostavni Brabus logo.