BMW M2 u režiji HGK Motorsporta sa 820 KS

BMW, san snova mnogih vozača pogotovo ako se radi o kakvom modificiranom primjerku kojem je uspjeh predodređen.  Jedan od takvih primjeraka od kojeg će svim entuzijastima iz oka poteći suza radosnica je M2 u režiji HGK Motorsporta.

BMW u nešto drugačijoj izvedbi

Iako će mnogi reći kako BMW M2 i nije dorastao nekim malo zahtjevnijim tuning paketima i kako postoje znatno mu bolja braća i sestre, HGK Motorsport dokazao je suprotno. M2 je poprimio ergelu konjice i performanse na kojima mu mogu zavidjeti i legendarni modeli iz Ferraria, McLarena, ali i svi drugi ortodoksni sportaši. Brojkom rečeno  – 820 konjskih snaga. Za početak priče, udobno se smjestite i pojačajte zvuk.

Krećemo na eksterijer. Kao što mu i samo ime govori, BMW F22 Eurofighter, inspiriran je borbenim zrakoplovom, a što opravdava performansama koje razvija. Eksterijerom dominiraju nijanse maskirnih boja. Aerodinamični dijelovi koji su karakteristični za serijski M2 zamijenjeni su ponešto modificiranijim dijelovima sa sportskim štihom. Ono što je posebno vidljivo na prvu je „grba“ na poklopcu motora koja je tu kako bi ispod sebe sakrila agregat koji će vam oduzeti dah. Šasija je u potpunosti obnovljena, ovjes je prošao kroz posebnu prilagodbu koja može izdržati i najveća opterećenja, a vozač je zaštićen „roll“ kavezom.

Treba spomenuti i to da su vrata, poklopac motora i prtljažnik izrađeni od kevlara, dok je krov oplemenjen karbonskim vlaknima. Naravno, ne treba posebno naglašavati da je i unutrašnjost prepuna karbona, a što je rezultiralo perolakom masom od samo 1.200 kilograma. Serijski naplatci zamijenjeni su novoizrađenim veličine 18 inča koji dodatno povećavaju atraktivnost.

Kako bi vozač bio zaštićen od mogućih izlijetanja, odnosno udaranja, karoserija je oplemenjena posebno izrađenim cijevnim nosačima. Svaki dio karoserije se lako skida čime je eventualni popravak uvelike pojednostavljen.

Nadalje, ovjes ima svoju priču. Dijelove za njegovu izradu osigurao je jedan od legendarnih proizvođača, Nitron. Svaki dio ovjesa je lako prilagodljiv i posebno projektiran tako da može izdržati i najveća opterećenja. Kočioni sustav je ojačan prednjim 11.75 inčnim, odnosno 12 inčnim stražnjim diskovima.

Što se tiče interijera, HGK Motorsport ga je uredio na način tipičan za sportske modele. Iako će možda neki ostati razočarani uređenjem, pošto se radi o modelu koji je prvenstveno namijenjen driftanju nije ni bilo za očekivati kako će biti luksuzan. Vozač je zaštičen već spomenutim roll kavezom, serijska sjedala su zamijenjena novim, sportskim, koja podupiru tijelo vozača. Naravno, unutrašnjost je prepuna raznoraznih prekidača i ostalih stvarčica tipičnih za sportske automobile.

Serijski upravljač zamjenjen je novim OMP upravljačem koji je pak oplemenjen posebnim materijalom u režiji HGK. Pokraj upravljača nalazi se hidraulična ručna kočnica s posebno dizajniranim kočionim cilindrom. Vozač može u potpunosti podešavati sjedalo što je novost u odnosu na druge sportske modele.

Prednja ojačanja

E sada, ono najzanimljivije, motor. Serijski 2.0 litreni redni motor zamijenjen je masivnim 6.2 litrenim V8 agregatom. Naravno, to i ne bi bilo toliko zanimljivo da i sam motor nije prošao kroz modifikacije. Većina njegovih dijelova zamijenjena je novima u režiji raznoraznih proizvođača koji su stručnjaci u svom području. Ugradnja ovakvog masivnog motora zahtijevala je i neke preinake zbog znatno većih dimenzija i mase.  Ovakav teškaš zahtjeva i sustav hlađenja koji je posebno projektiran, zajedno sa sustavom dovoda goriva, tako da može napojiti i ohladiti žednu konjicu.

Pošto se radi o motoru koji zaista razvija enormnu snagu, u kabini se nalazi mjerač ulja i raznorazni instrumenti za praćenje performansi motora.