Aston Martin, AMG i topless kombinacija

S obzirom na topless auto-pornografiju koja je upravo pred vama, nemojte se začuditi ako stol ispred vas krene levitirati sam od sebe.
“Dolje Žule. Rekao sam dolje. Tatica mora pisati.”

Aston Martin DB11 Volante - neka masturbacija počne.
Aston Martin DB11 Volante – neka masturbacija počne.
foto: Aston Martin

Otkad se Aston Martin pohvalio s idejom oko moguće suradnje s AMG-om, mnogima je krenula para na uši. „To nije Aston Martin“, „Zašto od Astona radite Mercedes“ i slične izjave tada su u sklopu komentara na društvenim mrežama bile itekako prisutne. Kasnije je cijela priča poprilično utišana i činilo se kako je Aston Martin od svega skupa odustao, ali na kraju je rezultatno stanje ipak na konkretnom primjeru pokazalo da se od plana nikada nije odustalo.
Uglavnom, kao praktičan primjer suradnje između dvije poprilično poremećene tvrtke, pred vama je Aston Martin DB11 Volante.

Topless je uvijek ljepše...
Topless je uvijek ljepše…
foto: Aston Martin

Iako dizajnom za mnoge odmaknut od tradicionalnog Astonovskog izričaja, DB11 već u svojoj Coupé verziji izgleda odlično. Nizak je, širok i izvana nimalo ne skriva o kojem se proizvođaču automobila radi. Doduše, poput BMW-ovih eskapada s „bubrezima“, i Astonova njuška na prvi pogled djeluje malčice preveliko, ali sve je to samo stvar navikavanja i šanse su da će kad-tad ovaj nekima čudan dizajn „sjesti“ upravo onako kako treba.
S druge strane priče o ovom modelu stoji upravo predstavljena Volante inačica – automobil s pomičnim krovom, koji bi za mnoge mogao bez problema postati definicijom auto-pornografije.
Time je Aston Martin na tržište donio opakog konkurenta za kabriolet godine, ako ne i desetljeća.

Nisu li ovakve scene rezervirane za snove?
Nisu li ovakve scene rezervirane za snove?
foto: Aston Martin

Sam krov je testiran u svim mogućim i nemogućim uvjetima. Otvaran je i zatvaran točno 100,000 puta unutar jednog mjeseca, i to na područjima poput pustinje Mojave i doline smrti, kao i na arktičkom krugu. Spušta se za točno 14 sekundi, a sastoji se ne samo od najnovije tehnologije, već i od pomno odabranih materijala i kombinacija s kojima je postao jedan od najotpornijih na svijetu.
Ukratko, radi se o ukupno osam slojeva raznih tkanina, što uvelike pomaže stišavanju vjetra u kabini, te odličnoj izolaciji u smislu temperature. Moguće ga je otvoriti ili zatvoriti u gore navedenom vremenu pri brzini od nekih 50 kilometara na sat, tako da iznenadne kiše i slične situacije nikome ne bi trebale predstavljati problem.
Uglavnom, krov je doista priča za sebe i samo oko tog dijela bi se mogli napisati nekoliko tomova, pa je možda najbolje prijeći na još neke detalje…

...i onda nekoga smeta AMG-ov motor... Pih.
…i onda nekoga smeta AMG-ov motor… Pih.
foto: Aston Martin

Izvana je dakle DB11 Volante moguće opisati kao kabriolet „fensi“ naziva. I to je sasvim u redu, jer je u krajnjoj liniji „Volante“ tradicionalan naziv za Astone bez krova. No primarno je i dalje riječ o GT-automobilu kojeg neovisno o poimanju krova krase odlična vozna svojstva uz itekako interesantan set performansi.
Iako se u ponudi (i dalje) nalazi Astonov originalni V12, DB11 Volante dobio je i konačan plod suradnje s AMG-om, pa se tako kupcima na izbor stavlja i V8-motor koji u kombinaciji s dva Turbo-punjača raspolaže s nekih 510 konja i 695 Nm maksimalnog okretnog momenta (buraz).
Motor je uparen s 8-brzinskim mjenjačkim sklopom najnovije generacije, a sve je to zajedno sasvim dovoljno da se ubrzavanjem svijet itekako brzo provlači kraj vozača.
Tvornički podaci nisu revolucionarni, ali to nitko niti ne očekuje u sklopu automobila kojem su vozna svojstva i elegancija na prvom mjestu. Stoga ubrzanje do stotke od četiri sekunde nikoga ne bi trebalo razočarati – baš kao niti maksimalna brzina koja za cijeli jedan kilometar na sat premašuje brojku 300.

Je li ovo definicija savršenog interijera?
Je li ovo definicija savršenog interijera?
foto: Aston Martin

I da…Aston Martin DB11 Volante je teži od svog brata s krovom. No nemojte ni na sekundu pomisliti kako je zbog toga u vožnji lošiji, jer inicijalna testiranja usprkos nešto većoj težini na momente govore o još boljim voznim svojstvima, nego što je to slučaj za Coupé izvedbu.
Pa iako je to u pravilu informacija koju će vozači kabrioleta teško progutati, s obzirom na ovog legendarnog proizvođača automobila stvarno nema razloga za bilo kakvim pretjerivanjima, te bi samim time ova informacija stvarno trebala (tj. mogla) biti točna.
U svakom slučaju vjerujem da se oko tog dijela priče među kupcima neće lomiti koplja, a i u krajnjoj liniji tih kupaca neće biti hrpetina, jer ovaj Aston prema najavama košta 199,000 eura.

Koji biste radije imali?
Koji biste radije imali?
foto: Aston Martin

Možda ste primijetili da se dizajna nisam doticao baš previše, no za to postoji itekako dobar razlog.
(Dolje Žule. Nemoj da se moram ponavljati.)
Jednostavno je teško riječima opisati fotografije, što uostalom vidite i sami, pa je vezano uz dizajn možda najbolje reći tek „stvarno je lijep“ i time zaključiti taj dio priče.
Onom perverznijem dijelu čitateljstva savjetujem da ne izlažu oči dugom gledanju u fotografije, jer bi stolovi doista mogli početi naglo levitirati pred njima, a onim „hard core“ fanovima auto-pornografije upućujem lagani izazov: s jedne strane ekrana otvorite fotografiju Astona DB11 Volante, a s druge Alfe 8C Spider, pa potom pokušajte boljim polovicama objasniti razlog zbog kojeg večeras „imate migrenu“.
Riječima naše drage Ingrid, „Aj dablderju pipl“.

Prelijepo, zar ne?!
Prelijepo, zar ne?!
foto: Aston Martin